anderhalf jaar zomer

Seven Days in Kathmandu....

Dit keer geen lang verhaal maar bijschriften bij de foto's, lekker ploatjes kiek'n !

Met onze longen vol uitlaatgassen en stof zoeken we morgen de frisse lucht van Mumbai op...uchuche..

We vinden het heel erg leuk dat jullie onze weblog lezen, bedankt voor al de lieve reacties!!!

Sophie

Ploatjes kiek'n! wat wil een mens nog meer? en dan ook nog van die mooie ploatjes! geniet!

xx

Ma & Pa Wilens

Inderdaad prachtig mooie ploaties, voor straks goede vlucht en tot skypes.

Groeten uit Haaksbergen

henri-annette@home.nl

Dag Bouke en Leonie,

Vgs ons maken jullie de reis van je leven! Wat een belevenissen maken jullie mee. Geweldig mooi om die foto's te zien en om jullie reis te kunnen volgen. Wij wensen jullie straks een hele goede trekking toe naar de Annapurna Base Camp!

Hartelijke groeten van Henri en Annette

Wouter

Dudes, wat een coole pics! Enjoy!

Anne Marie

Leuk, ploatjes kiek'n! Echt prachtige ploatjes!

Sofia

Hello Leonie and Bouke!

Once in a while I check your blog, and dispite not understanding everything that is written on it, the wonderfull pictures speak by themselves.
It is wonderfull that you are doing this trip and having the opportunity to be in contact with such cultural variety and being able to know more from our beautifull planet!!
Keep enjoying and having fun!